ARCAFORUM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
ARCAFORUM

Bezoek ook de website!
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kompetiesie

Ga naar beneden 
+5
C R O M B I E
vader abraham
de_kévain
Lo
MoederTheresa
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 24, 2008 4:17 pm

Lijkt me goed. Die hooligans (evolutie stopte bij hen toen de homo sapiens opstond) samen met die allochtone herrieschoppers (evolutie?) in 1 cel ... enkel met messen ... nice.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 01, 2008 10:13 pm

Naast de "dikkenekken" van KV Kortrijk (sorry, 't ligt persoonlijk), nu ook Tubeke naar 1e klasse.
Deze laatste hadden 300 man mee naar Antwerpen (beslissende match tegen RAFC), tegen duizenden supporters van de thuisploeg (en dit voor Tubeke hun promotiematch).
Benieuwd hoe ze het gaan doen, volgend seizoen. Hopelijk breidt hun supporterslegioen wat uit, in elk geval Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
timvdh
Bestuurslid
Bestuurslid
timvdh


Aantal berichten : 110
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maarkedal
Registration date : 24-03-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 03, 2008 7:28 pm

Der mag maar 1500 man op da plein dus enorm uitbreiden zal der niet inzitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 03, 2008 7:49 pm

Ik vind dit eerlijk gezegd een regelrechte schande. Wat komen die gasten doen in eerste????? stadion te klein en van hun nu goed uitgebalanceerde kern *kuch kuch* vertrekken straks een vijftal sterkhouder Suspect Blijf toch gewoon thuis ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
merijnie
Da Webmaster
Da Webmaster
merijnie


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 40
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 08-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 03, 2008 8:34 pm

Het niveau van het belgisch voetbal...
De rest verzin je zelf maar Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 03, 2008 9:11 pm

Tja...En toch, opletten met voorbarige conclusies. Dender was ook al op voorhand afgeschreven, tgv hun reputatie van "parochieclubje"...

Tubize zal trouwens bijbouwen. Ze willen 7000 man kunnen plaatsen (en dit zou blijkbaar moeten van de profliga, als ik het goed voorheb Question ).

Ondanks alles vind ik het niet erg dat Antwerp in 2e blijft.
Ik wéét dat ze, zogezegd, in 1e zouden moeten behoren maar voor mij is de crapuleuze reputatie van de supportersschare al genoeg om ze geen promotie te gunnen. (alweer rellen, trouwens, na de verloren match tegen Tubeke Rolling Eyes . Vorig jaar stonden ze nog te pissen op de supporters van Lierse, onder hen!)
Terug naar boven Ga naar beneden
timvdh
Bestuurslid
Bestuurslid
timvdh


Aantal berichten : 110
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maarkedal
Registration date : 24-03-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 04, 2008 7:21 pm

Ohja de andere waren te zwak want als je 15/15 haalt in de eindronde wil dat toch iets zeggen! Dusja! Eerlijk verdient zekers!
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimevr jun 06, 2008 9:17 pm

Sorry hoor maar met alle respect voor alle supporters van Dender maar ik vind dat ook geen club voor eerste klasse. Is dat nu representabel? Leg eens aan een Italiaan, Spanjaard of Brit uit dat Dender, Tubeke, Westerlo, ... bij ons in de EERSTE klasse spelen. Die komen niet meer bij van het lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimevr jun 06, 2008 11:44 pm

MoederTheresa schreef:
Sorry hoor maar met alle respect voor alle supporters van Dender maar ik vind dat ook geen club voor eerste klasse. Is dat nu representabel? Leg eens aan een Italiaan, Spanjaard of Brit uit dat Dender, Tubeke, Westerlo, ... bij ons in de EERSTE klasse spelen. Die komen niet meer bij van het lachen.

Ons land bestaat nu eenmaal uit véél kleine clubjes ook. In 2e vind je vb. Hamme, Virton, Tienen, Eupen, Deinze,..
De grootste steden zitten zowat allemaal in 1e. We zijn een klein landje,he. De kompetiesie - Pagina 3 44464

Trouwens, Tubeke zal nu nog meer mogen doorbijten...Philippe Saint-Jean, hun trainer, is verkast naar Bergen (volgt Cartier op). Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 17, 2008 11:21 am

Allee, het nieuwe seizoen is weer op gang getrokken...

Ik heb gisteren een straffe Horebekenaar bezig gezien op het veld! Hij zal nog potten breken in 1e klasse (denk en hoop ik). Very Happy

Go, Thomas! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 17, 2008 4:05 pm

Een zwak RSCA wint van een NOG zwakker Cercle. Allez, de eerste drie punten zijn binnen, das toch al iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 17, 2008 4:14 pm

Club Brugge verplaatst nu ook z'n 2e competitiewedstrijd (tegen Zulte Waregem) Evil or Very Mad
Ze kunnen niet zonder Simaeyske en Ciman (die nog geen enkele wedstrijd met Club gespeeld heeft,trouwens).

Moet een "topclub" die niet kunnen opvangen?? Zeer motiverend voor de andere spelers...

Soit, ze hebben er alle recht toe. Dit waren regels die vooraf vastgelegd waren, dat is een feit.

Nu zullen ze daar in Brugge in elk geval een stevige kalender voor de boeg hebben.

Tja, ik begrijp het wel hoor, dat ze wat schrik hebben van onze BOERKES Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 23, 2008 6:45 pm

Even ter informatie voor we aan de tweede speeldag beginnen:


De stand

Dag 2 23/08/2008

Standard - Westerlo

Anderlecht - AA Gent

Charleroi - Roeselare

Lokeren - Tubize

Moeskroen - KV Mechelen

KV Kortrijk - Cercle Brugge

Germinal Beerschot - FCV Dender EH

Bergen - Racing Genk

Club Brugge - Zulte Waregem


We zullen zien wat het geeft vanavond. Ik heb mijn twijfels over de goede afloop voor RSCA tegen KAA Gent.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
C R O M B I E
Ik doe mijne mond open
Ik doe mijne mond open
C R O M B I E


Aantal berichten : 112
Leeftijd : 49
Woonplaats : Geuzenhoek
Registration date : 12-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 26, 2008 10:03 am

Een dikke proficiat aan de mauves-blancs mannen... een draaike tegen de Buffalo's (een onverhoopt resultaat toch wel !!!) De kompetiesie - Pagina 3 441568
Terug naar boven Ga naar beneden
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 26, 2008 9:41 pm

Het jaar is al goed begonnen.

Beloften: SV Zulte Waregem - Club Brugge : 2 - 1 De kompetiesie - Pagina 3 93992

Op 29 oktober krijgen ze nog een veeg uit de pan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peterke
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere
Peterke


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 50
Woonplaats : Horebeeksken
Registration date : 05-08-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 26, 2008 9:44 pm

En den 15ste november weer op ulder doze !!!! De kompetiesie - Pagina 3 441568 De kompetiesie - Pagina 3 356967
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.be/mvcjcarcadia/
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 26, 2008 9:53 pm

Das inderdaad een heel leuke gebeurtenis!



Zeg, zelfs op het esseveeforum hebben ze geen eigen smileys ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 26, 2008 10:07 pm

MoederTheresa schreef:
Das inderdaad een heel leuke gebeurtenis!



Zeg, zelfs op het esseveeforum hebben ze geen eigen smileys ...

Nee...niet nodig. Daar vertellen we namelijk veel waarheden met weinig woorden en cartooneske omkaderingen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 27, 2008 10:04 pm

Nie echt kompetiesie, maar laat ons allen samen duimen voor STANDARD!!!!!!!!!!!

---> Dirkske De kompetiesie - Pagina 3 534423
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 27, 2008 10:15 pm

MoederTheresa schreef:
Nie echt kompetiesie, maar laat ons allen samen duimen voor STANDARD!!!!!!!!!!!

---> Dirkske De kompetiesie - Pagina 3 534423

Zal wel zijn! Kaarsje branden voor de Rouches! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 27, 2008 10:33 pm

Ik kan mij trouwens echt niet van de indruk ontdoen dat als ik Standard bezig zie tegen Liverpool (en tijdens de 1e twee competitiematchen), deze bende gewoon weer losjes kampioen gaat spelen dit seizoen...
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 12:00 am

Zonder twijfel, wat een setrke ploeg. Veruit het beste wat ik een Belgische ploeg de laatste drie jaar heb zien presteren op europees vlak.

Allez, verlengingen, ne keer zien wat ze nog kunnen.

Ow ja, ik heb de indruk dat die idioot van een Busacca ze er godverdomme zelf nog gaat inleggen als Liverpool niet scoort. Ieder verdacht tikje wordt in het voordeel van Liverpool gefloten. Schandalig en een topscheidsrechter (want dat zou hij zijn) onwaardig! De kompetiesie - Pagina 3 88578
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 7:13 am

MoederTheresa schreef:
Zonder twijfel, wat een setrke ploeg. Veruit het beste wat ik een Belgische ploeg de laatste drie jaar heb zien presteren op europees vlak.

Allez, verlengingen, ne keer zien wat ze nog kunnen.

Ow ja, ik heb de indruk dat die idioot van een Busacca ze er godverdomme zelf nog gaat inleggen als Liverpool niet scoort. Ieder verdacht tikje wordt in het voordeel van Liverpool gefloten. Schandalig en een topscheidsrechter (want dat zou hij zijn) onwaardig! De kompetiesie - Pagina 3 88578

En dat minuutje extra speeltijd...??!! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 7:56 am

Hoe onverdiend kan kwalificatie zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 10:32 pm

Ook even terzijde...

Kalmar - Buffalo's: 4-0 pale

Zéér jammer voor de Buffalo's, zéér jammer voor Belgisch voetbal Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kompetiesie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kompetiesie
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ARCAFORUM :: ALGEMEEN :: SPORT-
Ga naar: