ARCAFORUM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
ARCAFORUM

Bezoek ook de website!
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kompetiesie

Ga naar beneden 
+5
C R O M B I E
vader abraham
de_kévain
Lo
MoederTheresa
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
vader abraham
PRESES!
PRESES!
vader abraham


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 43
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 20-02-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimedo nov 20, 2008 7:37 pm

Inderdaad door een clubsupporter gemaakt. Maar de beelden tonen wél aan dat hij niet op zijn arm gestaan heeft. nah!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Peterke
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere
Peterke


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 50
Woonplaats : Horebeeksken
Registration date : 05-08-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimedo nov 20, 2008 9:05 pm

Jah ,.... t'was den heilige geest die erop stond!!! De kompetiesie - Pagina 5 32885
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.be/mvcjcarcadia/
vader abraham
PRESES!
PRESES!
vader abraham


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 43
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 20-02-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 21, 2008 12:44 pm

Niet goed gekeken Bruintje? Simaeys is op die arm terechtgekomen NADAT Frutella hem bij zijn benen gepakt heeft. Als hij dat niet doet, zal zijn armpje ook geen pijn doen hé...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 04, 2008 11:04 pm

Niet echt competitie maar bon:

0-1 voor CB, goal van Alcaraz

Tegen mijn natuur in (maar het is een europese wedstrijd dus ...)

De kompetiesie - Pagina 5 352286

...

Tja 1-1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimezo dec 07, 2008 11:11 am

De kompetiesie - Pagina 5 2224665039



SVZW2 De kompetiesie - Pagina 5 714261 SVZW2
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimezo dec 14, 2008 8:03 pm

Ook leuk:

Citaat :
Standard vernedert Club in Jan Breydel
Standard heeft de topper tegen Club Brugge op indrukwekkende wijze gewonnen met 1-4. De Rouches benen door deze zege de West-Vlamingen bij op de tweede plaats.
In het eerste halfuur waren Standard en Club Brugge aan elkaar gewaagd in het Jan Breydel stadion. De Rouches trokken dan van minuut 32 tot 45 even door met doelpunten van Defour, De Camargo en Jovanovic tot gevolg.

Blauw-zwart kon in de tweede helft niks meer tegen het gezag uit Luik inbrengen. Stijnen kreeg nog rood, en zijn vervanger De Vlieger moest nog een goal van Mbokani slikken. Clement zorgde in de slotfase nog voor de bedenkelijke eerredder.


En Sonck had rood mogen krijgen, de jeanet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimezo dec 14, 2008 11:01 pm

SVZW1 we zijn langzaam aan omhoog aan het kruipen...

Nu dinsdag...Dé clash! Dikkenekken moeten eraan!

De kompetiesie - Pagina 5 Kvksvzwzu21
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimezo dec 21, 2008 10:32 am

Op 4 wedstrijden (Lokeren, Standard, Kopenhagen, Moeskroen): 12 doelpunten tegen, 2 gescoord, 7 punten achter op RSCA ... lol! lol! lol! lol!

Geen zalige Kerst voor Club
Na het verlies tegen Standard en de uitschakeling in Europa kreeg Club Brugge een derde dreun in één week. Het ging met 5-1 onderuit op Moeskroen. Anderlecht klopte vrijdagavond Genk.
Club blijft dus in de hoek waar de klappen vallen. Het begon nochtans stevig op Le Canonnier, maar het botste op een sterke Adnan Custovic, die drie keer raak trof. 0 op 9 voor blauw-zwart in de Jupiler Pro League.

Cercle-Roeselare stond volledig in het teken van het afscheid van Tom De Sutter, die naar Anderlecht gaat. De Sutter scoorde, Cercle won met 4-3. Roeselare blijft rode lantaarn. G. Beerschot haalt opgelucht adem voor het begin van de winterstop. De Ratten wonnen met 2-0 van degradatieconcurrent Tubeke. Het is nu 15de, nadat Dender met 2-0 verloor bij Charleroi. Een geslaagd debuut voor John Collins dus.

Lokeren en KV Mechelen deelden de punten. Golan en Rossini scoorden elk twee keer. Ook Bergen - Zulte Waregem eindigde op 2-2.

De eerste helft was Anderlecht heer en meester in de topper tegen Genkl, een niveau dat ze niet konden aanhouden in de tweede helft. De thuisploeg won verdiend dankzij goals van Gillet en Legear. Genk kon nooit aanspraak maken op meer.



De kompetiesie - Pagina 5 356967 De kompetiesie - Pagina 5 356967
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimezo dec 21, 2008 11:25 am

De kompetiesie - Pagina 5 Iqip9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitimema jan 26, 2009 12:12 am

De kompetiesie - Pagina 5 2076411724

SVZW2 SVZW2 SVZW2


SVZW1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kompetiesie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kompetiesie   De kompetiesie - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kompetiesie
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ARCAFORUM :: ALGEMEEN :: SPORT-
Ga naar: