ARCAFORUM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
ARCAFORUM

Bezoek ook de website!
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 klein, LIEF DWERGKONIJN

Ga naar beneden 
+3
Lo
MoederTheresa
toppie
7 plaatsers

Zou je het liefst
€ 17 willen geven voor een konijn dat op zijn geheel nauwelijks groter is dan een dwerghamster en zonder kop en pels even groot is als een dwerghamster?
klein, LIEF DWERGKONIJN Vote_lcap0%klein, LIEF DWERGKONIJN Vote_rcap
 0% [ 0 ]
€ 10,95 willen geven voor een kg heerlijke rumsteak in plaats van die nietige konijnen?
klein, LIEF DWERGKONIJN Vote_lcap0%klein, LIEF DWERGKONIJN Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Pain Blanc ne shot in zijn kloten willen geven en er daarna vandoor willen gaan met zijn boterhamdoos want dat is € 0 voor 25 kg heerlijke bookes?
klein, LIEF DWERGKONIJN Vote_lcap83%klein, LIEF DWERGKONIJN Vote_rcap
 83% [ 5 ]
Willen dat de moderator zijn serieux behoudt en niet meedoet aan het gezever van Pain Blanc? (edit door de moderator: NO WAY!)
klein, LIEF DWERGKONIJN Vote_lcap17%klein, LIEF DWERGKONIJN Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 

AuteurBericht
toppie
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 44
Registration date : 21-08-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimema aug 25, 2008 8:43 pm

afro ik zou ht graag eens hebben over de prijs van ht dwergkonijn in de aveve.
ik vind ht schandalig dat je 17 euro mt geven vr iets dat maximaal ng 300gr weegt, nadat je
ht overbodige hoofd en pels hebt verwijderd! ng erger wordt ht als je weet dat je in de makro slechts 10,95 euro mt geven vr nen kg rumsteak.
Vr die paar onder ons die wel kunnen nadenken, dit is in gewicht 3 dwergkonijnen en in prijs iets meer dan een halfje.
Ik zou graag weer kunnen genieten van een sappig billeke, zonder dat ik ht gevoel heb dat ze me in prijs dik bij mijn ballen hebben!


STICKIED!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi aug 26, 2008 9:10 am

Aangepast!

En gestemd voor optie 3 Twisted Evil

klein, LIEF DWERGKONIJN 589309
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
toppie
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 44
Registration date : 21-08-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi aug 26, 2008 7:30 pm

luister ne keer hier, nn trap in mijn ballen dat kan nog. Maar als ik tegen morgen mijn boterham doos niet weer heb gaat het stuiven!
Ik ga trouwens zelf beginnen dwergkonijnen kweken, ik kan die dan net voor de winter lossen in de vrije natuur. Kwestie dat de jagers onder ons nog wat meer putten in de rond kunnen schieten! Sorrie witten. Ik krijg toch nog altijd nen haas?
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi aug 26, 2008 8:23 pm

Gewoon ter info voor de witten:

Dit is een dwergkonijn:

klein, LIEF DWERGKONIJN Fotokw6qmp38mq8.th
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi aug 26, 2008 9:16 pm

Een zéér moeilijke stelling, als je 't mij vraagt...Er wordt te weinig info aangeboden.

* Is het een mannelijk dan wel vrouwelijk dwergkonijn?? In het eerste geval kunnen enkele grammetjes een wereld van verschil maken.

* Is het rumsteak van bedenkelijke Bacardi-kwaliteit dan wel van zalige Havana Club-makelij?

* Wat zit er tussen de boterhammen? Als er nog maar een zweem van tonijnsalade aanwezig zou zijn, vervallen andere opties voor mij sowieso.

* Over optie 4 wil ik het niet hebben. Moderatoren hebben altijd gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peterke
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere
Peterke


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 50
Woonplaats : Horebeeksken
Registration date : 05-08-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi aug 26, 2008 10:00 pm

é , à propos , toppie , k'dacht da uw e-mailadres terug beschikbaar was ..... ? klein, LIEF DWERGKONIJN 810888
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.be/mvcjcarcadia/
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi aug 26, 2008 10:02 pm

Oi, Peter, stemmen he moaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
toppie
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 44
Registration date : 21-08-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi aug 26, 2008 10:58 pm

dat is zo peter. probeer ht ne keer te typen zonder een hand in je gulp. Dat zal dan de eerste keer op internet, met je twee handen op ht klavier zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
merijnie
Da Webmaster
Da Webmaster
merijnie


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 40
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 08-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi aug 26, 2008 11:05 pm

toppie schreef:
dat is zo peter. probeer ht ne keer te typen zonder een hand in je gulp. Dat zal dan de eerste keer op internet, met je twee handen op ht klavier zijn

ht en ht ...
Bij u waren er vingerkes vant klavier zeker scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
toppie
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 44
Registration date : 21-08-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi aug 26, 2008 11:10 pm

wat bedoel je Fonske?
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimevr aug 29, 2008 2:46 pm

klein, LIEF DWERGKONIJN Threadgaymidgetxw5
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
stupiet
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere



Aantal berichten : 6
Leeftijd : 44
Registration date : 28-03-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimewo nov 12, 2008 8:15 pm

Ik stem voor optie 2 en 3. Ne goeie rumsteak, en den dikken toch ne schup in zn kloten. Zijn bokes mag tie houden, zijn moeke maakt ze speciaal vr hem... PS: de letter die voor "b" komt is naar de botten op mijne laptop dermee... Hebt ge trouwens niets boeienders om over te zeveren dan fucking dwergkonijnen? En ja dikken, dienen hs hebt ge nog tegoed, k moe der wel op geraken natuurlijk. allé, de Groeten!!!


Laatst aangepast door MoederTheresa op wo nov 12, 2008 8:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : eindeloze reeks a's gecorrigeerd omdat zijn a niet meer gaat, das jammer, aja, zeker omdat bij mij de a wel gaat ...)
Terug naar boven Ga naar beneden
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi dec 02, 2008 11:39 am

Ik denk dat we er uit zijn.

Pain Blanc ne shot in zijn kloten willen geven en er daarna vandoor willen gaan met zijn boterhamdoos want dat is € 0 voor 25 kg heerlijke bookes

Misschien kunnen we dat kloten stampen als activiteit opnemen in ons Music4Life-organisatie. Zeg nu zelf, wie wil er niet betalen voor het goede, euh, doel!?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
vader abraham
PRESES!
PRESES!
vader abraham


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 43
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 20-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi dec 02, 2008 12:04 pm

Let the bidding begin: ik geef 5 € voor het kick-painblanc-in-the-balls moment. Alleen mij daarna goed verstoppen denk ik klein, LIEF DWERGKONIJN 184962 klein, LIEF DWERGKONIJN 49384
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi dec 02, 2008 12:18 pm

vader abraham schreef:
Alleen mij daarna goed verstoppen denk ik klein, LIEF DWERGKONIJN 184962 klein, LIEF DWERGKONIJN 49384

Hard genoeg stampen, dan kan hij niet lopen Laughing Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
vader abraham
PRESES!
PRESES!
vader abraham


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 43
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 20-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi dec 02, 2008 12:24 pm

MoederTheresa schreef:
dan kan hij niet lopen Laughing Wink

Anders wel dan? klein, LIEF DWERGKONIJN 313242
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimedi dec 02, 2008 12:27 pm

lol!

Ik zou maar al beginnen uitkijken mocht ik u zijn klein, LIEF DWERGKONIJN 795866
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
toppie
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 44
Registration date : 21-08-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimeza dec 06, 2008 11:05 am

ik begrijp dat jongens, een groot voortplantingsorgaan zorgt voor afgunst. Iets dat je niet kent en zodanig van onder de indruk bent, wil je zo ver mogelijk van je weg trappen! Gelieve er wel rekening met te houden dat je veel vrouwen gaat ongelukkig maken door "gods gift to women" van hen af te pakken. Aan die langharige slet, die mij probeert te raken op een zeer kwetsbare plek: je zit met je reet in een mierennest, het zijn van die roste en je meest toegankelijke plek staat open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peterke
Yow, kben nieuw iere
Yow, kben nieuw iere
Peterke


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 50
Woonplaats : Horebeeksken
Registration date : 05-08-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: yow   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimeza dec 06, 2008 11:27 am

Manmanman.... en dat op n'zoaterdagneuchting!! klein, LIEF DWERGKONIJN 810888
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.be/mvcjcarcadia/
MoederTheresa
Admin
Admin
MoederTheresa


Aantal berichten : 629
Leeftijd : 45
Woonplaats : Horebeke!!!!!! Allez, oudenaarde maar mijn hart ligt nog in Horebeke!
Registration date : 07-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimeza dec 06, 2008 1:12 pm

Ik had eerlijk gezegd een sterker verweer verwacht ... Ik moet niet eens censureren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Lo
Ik klap al goe mee
Ik klap al goe mee
Lo


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 48
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 09-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimeza dec 06, 2008 1:48 pm

Ja, Toppie....Eerlijk, ik had een kleine Golfoorlog verwacht maar het lijkt voorlopig meer op een zwakke boerenkrijg...

Nevertheless, 't is aan Vader Abraham zijn beurt nu om van repliek te dienen. klein, LIEF DWERGKONIJN 20733
Terug naar boven Ga naar beneden
vader abraham
PRESES!
PRESES!
vader abraham


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 43
Woonplaats : Horebeke
Registration date : 20-02-08

klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitimeza dec 06, 2008 3:13 pm

Ik verdubbel mijn bod klein, LIEF DWERGKONIJN 688498
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jeugdclubarcadia.be
Gesponsorde inhoud





klein, LIEF DWERGKONIJN Empty
BerichtOnderwerp: Re: klein, LIEF DWERGKONIJN   klein, LIEF DWERGKONIJN Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
klein, LIEF DWERGKONIJN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ARCAFORUM :: ALGEMEEN :: GELEUTER-
Ga naar: